Onsdag 27/2

Dagens Soundtrack
I am a vulcano - Armand Mirpour


Jag behöver inte längre oroa mig för känslorna jag hade.
Det är nu över.
Vilket förmodligen är det bästa, jag är dock arg. På honom.
Hur det gick till, sådär härligt barnsligt över internet med sedan en blockning.
Otroligt fegt och respektlöst.
Jag försökte iaf ringa till honom för att få prata och berätta att det inte längre skulle funka.
Han fegade ur.
Skrev på skype och gjorde slut den vägen.
Men ändå skönt att slippa vara den som var tvungen att avbryta det.
Då slipper jag tveka på om jag hade gjort rätt beslut.
Rätt känns det dock.
Det där var inget jag ville ha mer, må dåligt över det så som jag gjorde är inte värt det.
 
 
 
Jag har ju mina roomies.
Som är bättre än alla killar, sedan alla andra av mina fantastiska vänner.
Ni betyder verkligen så otroligt mycket.
Helt obeskrivligt hur mycket jag Älskar er.
Jag vore ingenting om inte ni fanns i mitt liv och jag hoppas ni verkligen tar till er.
Ni som läser detta. 

I sommar blir det en resa till Polen
Det ser jag verkligen fram emot, men två av de som ska med ska inte längre med.
Nej de är elaka och lämnar mig och Mari i sticket.
Men jag och Mari får helt enkelt äga stan!
Livet går vidare helt enkelt.
Och jag känner mig glad. 
 
 

Hey baby what you doing over there?
Don't you know you go over here, play with me for a while?
Hey babe, what's up with your despair?
Look me in the eyes, there's so much that we could share, share
She says you don't belong, and I say baby
There's something that you need to know, know,

I am a volcano, oh, oh, oh, oh
And I'm burning with power inside
Cause I am made of fire, oh, oh, oh, oh
And I'll never let you down
Cause I am a volcano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback