Torsdag 22/11

Dagens soundtrack
Bright Eyes - Road to Joy 

"Jag träffar en annan"
Ja men vad tusan, sånt kan man ju alltid ta och berätta utan att man själv ska behöva dra ur det ur personen.
Så svårt ska det väl inte vara?
Men jo tydligen så var det det.
Känns dock inte lika jobbigt som jag trodde det skulle göra, det var ju inget jätteseriöst än så.
Livet går vidare och ja, är konstigt nog inte så sårad som jag trodde jag skulle bli.
Med tanke på hur jag kände mig igår.
Mer skönt att äntligen veta hur det verkligen står till.
Nu ska jag bara fokusera på mig själv.
SKA hitta en lägenhet i Örebro och flytta, jag måste, jag vill.



På lördag ska jag gå på Melody Club som kommer till stan.
Ska bli skönt att göra något, umgås med folk och bara ha kul.
Sedan att gå på spelning blir jag alltid lite extra lycklig utav, speciellt när det är så bra band.



Jag kanske behövde det här.
Saker känns lättare, bara ha lite klarhet i mitt liv och veta hur saker ligger till
Nu är det lättare att fokusera på annat, när det där inte längre är.
Ja saker kommer bli bättre.
Det vet jag.


The sun came up with no conclusions
Flowers sleepin' in their beds
The city cemetary's hummin'
I'm wide awake, its mornin'

I have my drugs, I have my woman
they keep away my loneliness
My parents, they have their religion
But sleep in separate houses

I read the body count out of the paper
And now it's written all over my face
No one ever plans to sleep out in the gutter
Sometimes thats just the most comfortable place
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback