Onsdag 21/11

Dagens soundtrack
LaMontagne - You are the best thing
  


Jag är bara tvungen att skriva av mig lite.
Alla dessa tankar i mitt huvud åter igen. 
Blir så trött på att de aldrig kan sluta, jag vet inte ens vad jag tänker på.
Bara så mycket känslor och även rädsla.
Rädsla att jag ska börja må lika dåligt som jag gjorde förra hösten.
Jag vill inte det, jag borde inte det.
Men åter igen så sitter jag här och söker lägenhet förgäves känns det som.
Precis som förra hösten, då var det också problem med lägenhet.
Men då hade jag någon att dela det med, nu är jag ensam. Eller, jag har ju folk runt mig.

Jag har valt en utbildning som jag trivs så himla bra med.
Har äntligen fått pengar från csn och saker går ju bra, egentligen.
Ändå är tankarna där.
Sen känslor för en människa som är konstiga och förvirrande.
Jag är dålig på sånt där.
Måste lära mig att bara ta saker som de kommer.
Ta det med en nypa salt.
Ta till mig av allt det positiva som händer och försöka ignorera småsaker, som egentligen inte är så farliga.
Jag ska klara av det, det ska jag!
Har ju fantastiska människor i min närhet som jag vet alltid ställer upp.
Men vill ju ändå inte förlita mig på dem, vill inte att de ska behöva... stå ut med mitt gnäll.
Som inte ens är så farligt.
Jag vill bara få flytta, vill börja mitt eget nu.
Flytta till Örebro och närmre de flesta av mina vänner.
Hoppas det inte dröjer allt för länge. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback