Tisdag 26/6

Dagens Soundtrack
Fun. - Be Calm





Haha ja alltså Livet!
Det är bra grejer det just nu helt enkelt.
Midsommar var helt fantastiskt roligt, bästa midsommar på mycket länge
och nu taggar vi kräftskiva med samma gäng (förhoppningsvis).
Var borta hela helgen och kom hem i söndags, då var man sådär lagom seg.
Natten som var, var det jobb som gällde, första passet på sommarschemat och ska jobba inatt igen.
Sedan är jag ledig fram till lördag natt, sen på söndag far jag iväg till Kalmar och hem till finaste pojken.

Fick även reda på idag att jag fått fotopass till Karlskogafesten imorgon
så kommer då få fotografera Loreen, men även Zilla och totte. Kanske inte lika fränt dock.
Men ja det ska bli sjukt kul att få testa på det.
Första gången jag fått fotopass till något och är glad över att jag blv beviljad.
Så ja fortfarande är livet bra helt enkelt.









As I walk through the streets of my new city
my back feeling much better, I suppose
I've reclaimed the use of my imagination
for better or for worse, I've yet to know
but I always knew you'd be the one to understand me,
I guess that's why it took so long to get things right.
Suddenly I'm lost
On my street
On my block
Oh why, Oh why
Oh why haven't you been there for me?
Can't you see, I'm losing my mind this time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback