Onsdag 20/6

Dagens soundtrack
Walk The Moon - Anna Sun


Idag har det varit sommar och jag älskar det.
Imorgon åker jag med världens finaste Moa och lite annat folk till Töreboda
för att fira midsommar där i Moas farmor och farfars hus.
Jag är sådär galet peppad på det!

Älskar att jag har saker att göra så ofta nu för tiden
det är helt underbart och på måndag börjar jag jobba, ska bli riktigt gött det med.

Funderar på att dra till Sthlm den 22:a september för att se bandet Fun. 
(låten som var dagens soundtrack i senaste inlägget) och bandet som är dagens soundtrack är förband till Fun.
Så är riktigt sugen på det.
Men tyvärr så verkar ingen annan vara så taggad på det, så får kanske fara iväg själv.
Men skulle mycket väl kunna vara värt det faktiskt.








Ja så imorgon åker vi och kommer hem på söndag igen, jag hoppas verkligen på fint väder.
Men ja, svensk midsommar är väl inte direkt känt för att ha fint väder.
Man får hoppas helt enkelt.
Kommer nog bli sjukt trevligt ändå, god mat, gott sällskap och dans runt midsommarstång.


Screen falling off the door; door hanging off the hinges
My feet are still sore; my back is on the fringes
We tore up the walls; we slept on couches
We lifted this house, we lifted this house

Fire-crackers in the east; my car parked south
Your hands on my cheeks; your shoulder in my mouth
I was up against the wall on the west mezzanine
We rattle this town, we rattle this scene

Oh, Anna Sun!
Oh, Anna Sun!



More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/w/walk_the_moon/#share

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback