Onsdag 13/6

Dagens soundtrack
Fun - Some nights 



Komma igång igen?
Ska jag försöka ytterligare en gång?
Har ju försökt så många gånger förr, jag tycker ju det är skoj att blogga ibland.
Men så tappar jag intresset och sen kommer det tillbaka igen.
Jag kan ju alltid testa.

Herregud vad mycket har hänt sen sist.
Hela livet har förändrats och jag lever ett helt nytt liv nu.

Lars gjorde slut, känslor för någon annan, är sådant som händer.
Det gjorde ont och jag grät några dagar.
Men jag läkte ganska fort, mycket tack vare mina fina vänner.
Nu är jag lyckligare än jag varit på åh så länge.
Tror vi båda hängde ihop där i slutet mer av trygghet än kärlek.
Jag kände mig så ofta ensam och drömde om att få umgås med mina vänner oftare.
Saknade något i livet.
Nu är livet fantastiskt.

Jag bor hemma nu igen, är riktigt skönt och underbart att kunna umgås med vännerna.
Jag fick jobb nästan på en gång när jag kom hem, vikarie som personlig assistent.
Sökt nya utbildningar, förskollärare bland annat, i Örebro.

Fortsätter att gå ner i vikt och har nu gått ner 40,3 kg och det känns så otroligt bra!
Ja, livet är bra helt enkelt!
Och har börjat fotografera mycket mer ofta nu också.

Some nights, I stay up cashing in my bad luck; some nights, I call it a draw
Some nights, I wish that my lips could build a castle
Some nights, I wish they'd just fall off
But I still wake up, I still see your ghost
Oh Lord, I'm still not sure what I stand for
What do I stand for? What do I stand for?
Most nights, I don't know anymore...
This is it, boys, this is war - what are we waiting for?
Why don't we break the rules already?
I was never one to believe the hype - save that for the black and white
Try twice as hard and I'm half as liked, but here they come again to jack my style
And that's alright; I found a martyr in my bed tonight
She stops my bones from wondering just who I am, who I am, who I am
Oh, who am I? Oh, who am I?
Some nights, I stay up cashing in my bad luck; some nights, I call it a draw
Some nights, I wish that my lips could build a castle
Some nights, I wish they'd just fall off

But I still wake up, I still see your ghost
Oh Lord, I'm still not sure what I stand for
What do I stand for? What do I stand for?
Most nights, I don't know anymore...

This is it, boys, this is war - what are we waiting for?
Why don't we break the rules already?
I was never one to believe the hype - save that for the black and white
Try twice as hard and I'm half as liked, but here they come again to jack my style

And that's alright; I found a martyr in my bed tonight
She stops my bones from wondering just who I am, who I am, who I am
Oh, who am I? Oh, who am I?

Kommentarer
Mikael säger:

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du inte är en forum person så skulle jag bli mycket glad ifall du kunde stödja mig ändå genom att klicka på facebook like och/eller google+ knappen i modeforumet. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-14 | 08:51:15
Bloggadress: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback