Torsdag 19/7

Dagens Soundtrack
Bon Iver - Skinny love


Åh alla dessa tankar i skallen.
Såg några fotografier igår, trodde inte det skulle göra så ont att se.
Men det gjorde det.
Är nog bara tillfälligt, men nu är det mer hugget i sten.
Nu vet jag hur det är, jag vill inte ha det som det var, jag har det bra nu.
Men var ändå jobbigt att se, jag behövde inte veta, även om jag redan egentligen viste om det.
Jag hade ju hört det, hade fått det berättat för mig.
Är bara förvirrad i övrigt nu, mycket som händer och kärlek som brister.

Jag mår bra, jag är lycklig, oerhört lycklig.
Mina fina vänner är underbara och är glad att jag har dem.
Älskar mitt liv nu och allt jag hittar på.
Men ändå vissa saker kan göra ont, det var en lång tid tillsammans som tog slut.

Ja förvirrande är det.
Jag tycker inte om att vara ensam, har inte lärt mig det än.
Men det kommer, mer och mer.
Kommer bli starkare än någonsin av detta.






 

Come on skinny love just last the year
Pour a little salt we were never here
My, my, my, my, my, my, my, my
Staring at the sink of blood and crushed veneer

I tell my love to wreck it all
Cut out all the ropes and let me fall
My, my, my, my, my, my, my, my
Right in the moment this order's tall

I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
In the morning I'll be with you
But it will be a different "kind"
I'll be holding all the tickets 
And you'll be owning all the fines


Kommentarer
Ida Grossfurtner säger:

Ähm, kanske man inte ska säga men... Jag tycker inte hon är särskilt snygg faktiskt, helt ärligt, inte alls snygg!
Du är stark vännen <3
Kram

Svar: Awh tack vännen <3 Tack vare er, mina fina vänner så blir jag stark :)
Kajsa Wikström

2012-07-20 | 08:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback