Måndag 16/7

Dagens soundtrack
The Darkness - Everybody have a good time


Ja tänka sig, sist jag skrev så väntade jag på att jag skulle med tåg till Kalmar.
Det var fina dagar och jag hade det bra.
Men ännu en gång så är det över, det funkade bara inte. 
Det känns såklart jättetråkigt att det blev som det blev, men olika anledningar som gjorde att det inte gick.
Inte nu, inte denna gång.
Men det känns rätt bra ändå.
Jag har ju mina fantastiska vänner som får mig på andra tankar.
Var längesen jag hittade på saker så mycket som jag gör nu och jag Älskar det!
De är verkligen helt underbara och de förgyller mitt liv.





Idag blir det minigolf med Moa, Christopher och Johanna.
Ja, jag och min kära vän Johanna har börjat umgås igen, efter 2 års uppehåll.
Vi har inte setts på så länge p.ga olika orsaker som nu är det förflutna.
Men känns oerhört bra att vi börjat umgås igen, jag har saknat henne.
Min äldsta vän, känt henne sen ja... hon låg i bebismagen.


 
 

Just ja!
Höll ju helt och hållet på att glömma bort det.
Jag har kommit in på förskollärarprogrammet på Örebro universitet till hösten.
Känns så himla himla bra, jag längtar.
Nu hoppas jag bara på att jag kan flytta så fort som möjligt, men vet inte om det går till hösten 
Saknar lite poäng så får ej pengar från CSN, men har jag tur kan jag övertala dem lite.
Får se vad som blir, men är oavsett vad väldigt glad över att jag kom in.




Anticipation, too much to bare
Maybe I'm crazy, but there's something in the air
There's something in the air, ugh
Come on people tell me how you feel
You want a good time, well you got yourself a deal
Oh yeah, you got yourself a deal, ooo

It's time to make, a brand new start
Take off your thinking cap, listen to your heart

Everybody have a good time
Everybody have a blast, alright
Everybody have a good time
For tonight may be our last, alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback