Fredag 20/7

Dagens Soundtrack
Walk the moon - Quesadilla
 



Ja, igår var jag ledsen.
Man får vara så ibland, men det går över.
Jag har så mycket annat i livet att vara glad över, många bättre saker.
Som idag köpte jag biljetter till Fun. och åh är så peppad!
Var först lite ledsen igen dock, för på ticnets hemsida så var de slutsålda.
Men efter att ha letat runt ett tag, så fann jag att man kunde köpa från Debaser medis hemsida.
Är på det stället som de skall spela.
Så åh, nu har jag två biljetter, så jag och syster kan gå på dem.
Känns bra!

Nu är jag sjuk.
Förkyld, men det stoppar mig ej från att jobba nu 4 nätter irad.
Blir fina pengar, vilket behövs.
Om en vecka skall vi kanske till Sunne Vattenland och bli barn på nytt.
Det skall också bli mycket roligt.
Jobbar sista passet den 19:e Augusti och sen är det 2 veckor ledigt innan plugget drar igång.
Då ska det hinnas med att gå på Liseberg med folket också. Blir bra!
Ja saker är bra helt enkelt.
Jag gillar det.





i must've stumble out of the plane
cause i free-fell all year
my shoot is illuminous like spring
and i'm nowhere now, but here

but i've seen your long hair come down
it turned my head inside out
and i want you, i want you
i still do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback