Tisdag 11/12

Dagens Soundtrack
Neon Trees - Everybody Talks

Jag har fått lägenhet.
Ja känns konstigt, jag är nervös och lite rädd.
Men ändå så känns det så otroligt bra, att äntligen få flytta.
Även om det är delat boende med två andra, vem vet vilka de är?
Förhoppningsvis två riktigt shyssta tjejer som kanske blir bra vänner.
Men nu är jag mest bara glad över att få flytta.
17,2 kvm är då mitt rum i en trea på ca 82 kvm.
Borta i brickebacken, granrisvägen.
Just där som jag vill bo.
Bra känns det helt enkelt!

 
 
 


Mycket som händer nu igen.
Men denna gång känns det bra.
Jag känner mig glad och positiv till saker och ting.
Orkar inte ens stressa upp mig för tentan, är inte värt det.
Kommer inte gå bättre pg.a det.
Ja nervös är jag, men det går som det går.
Nu ska jag dock börja plugga igen.
Läsa på och bara kämpa lite in i det sista helt enkelt. 

Sedan blir det bio imorgon med min fina Louise
Kolla på Hobbit, bra sådär efter tenta.
Ser jag fram emot en hel del.

Hey baby won't you look my way
I can be your new addiction
Hey baby what you gotta say?
All you're giving me is fiction

I'm a sorry sucker and this happens all the time
I found out that everybody talks
Everybody talks, everybody talks

It started with a whisper
And that was when I kissed her
And then she made my lips hurt
I could hear the chitchat
Take me to your love shack
Mamas always gotta backtrack
When everybody talks back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback