Söndag 9/12

Dagens Soundtrack
Ane Brun - Du gråter så store tåra


Ja ny design på bloggen
Kände att det var dags för det, kanske kommer göras om igen snart dock
Får se. 

En helg full med teater.
I Torsdags var det generalrepetition och vi fick mycket feedback som vi tog åt oss av.
Sedan fredag var det dags för premiär och våra ändringar gjorde nog allt så mycket bättre.
Vi har haft kort tid på oss och jag tycker att, med tanke på det så gjorde vi ett grymt jobb.
Jag är fantastiskt glad över att jag fick vara med och spela teater igen.
Trivs verkligen på scenen.

 



I Lördags hade vi två föreställningar till, varav den sista absolut var den bästa vi gjorde.
Sedan på kvällen var det tacomys och dricka hos Sara som gällde
med alla teaterfolket, det var fint.
Hade varit finare om jag inte fått jobbiga telefonsamtal som nu fått mig att tänka.
Att en människa kan fastna så i en.
Förstår inte.
Borde glömma, vill glömma... men ändå inte.
Det är förvirrande.
Men kommer aldrig att funka så som det ser ut nu.
Frustrerande och åh! Nej.
Ska försöka att inte tänka på det.
Han kommer ju dock alltid betyda en hel del för mig, mer än jag trodde.

På Onsdag är det dags för första tentan på utbildningen
Hoppas det kommer gå bra.
Jag orkar dock inte stressa upp mig över den.
Vill inte behöva må som jag gjorde förra vintern.
Tar det som det kommer och går alltid att göra omtenta i värsta fall.



Du gråter så store tåra no for tia
Dem låg der och venta som dönninga
Ute på havet
I har sett dem komme
Ute på havet i har sett dem vokse

i gyngende dönningan
Slagsida blir tyngre og tyngre
I har no satt me på di sia
For at vi skal flyte
Litt lengre
I lar d ikkje synke
I e nesten hjemme

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback