Fredag 28/12

Dagens soundtrack
Anyone for tennis - In her Honor



Är nu inflyttad i Örebro, i min nya lägenhet.
Delat boende med just nu en annan tjej, som dock kommer flytta ut snart.
Hoppas på att min vän Mari ska få ett av de rummen som nu ligger ute på öbo.
Skulle vara riktigt kul.
Men ja än så länge trivs jag riktigt bra och mina bebisar har flyttat in hos mig.
Skulle dock vara bra om de kan få gå fritt i hela lägenheten och inte bara i mitt rum
Får kika med min rumskompis när hon kommer tillbaka från spanien igen.

Just nu är det "lov" från universitetet.
Även kallat hemstudier.
Måste komma igång med dem nu snart, men har varit lite mycket sista tiden med flytt och jul.
Den 7:e drar det igång igen.
Innan dess ska man hinna med nyår och även inflyttningsfest.
Ja känns bra!
 
 
 
Annars händer inte överdrivet mycket mer i livet.
Jag gör mig hemmastadd.
Bilder på lägenheten kommer när den är mer klar och saker sitter uppe.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback