Torsdag 1/12

Dagens soundtrack
Moulin Rouge - Come what May




00.06, första December nu.
Och ja idag har det varit ännu en dag med plusgrader, men ja.
Jag gillar det, kunde dock få vara mer sol ute.
Snön kan få komma vid jul sen försvinna efter nyår tycker jag, är lagom.

Nu är det bara 4 dagar kvar till operationen.
Jag har inte riktigt förstått det än, att nu snart, så är det dags.
Ibland känner jag mig inte redo alls men ibland så vill jag att dagen skall vara nu.
Jag är rädd, ska inte säga annat.
Livrädd och nervös, jag vill inte dö.
Låter väl överdrivet, men det är en stor operation och ja risken finns allid med operationer.
Men ja, jag är ju ung och frisk i övrigt så ska nog gå bra.

Sen får jag för mig att det inte ska hjälpa.
Tänk om jag inte går ner i vikt efter operationen, vad sjutton gör jag då!?
Men ja, det är nog bara knasiga tankar.
Vet nog ingen som Inte gått ner i vikt efter denna operationen.
Ja oroliga tankar härjar i huvudet nu när det snart är dags.



Men sen Om det funkar och jag får inag problem alls.
Vilken lycka, det är det som får mig att ändå göra denna operation.
Finns så många mer positiva saker med den, saker som kommer förändra mitt liv till det bättre.
Nu räknar jag dagarna.


Never knew I could feel like this
Like I've never seen the sky before
Want to vanish inside your kiss
Everyday I love you more and more
Listen to my heart, can you hear it sings
Telling me to give you everything
Seasons may change winter to spring
But I love you until the end of time

Come what may, come what may

I will love you until my dying day

Kommentarer
Fru Andrén säger:

Jag håller tummarna för dig att allt går din väg!

Tyvärr så har 2 av 3 vänner fått problem efter op.

Men % är väll bättre i det stora hela av alla som gjort den.



Kram!

2011-12-01 | 00:27:30
Bloggadress: http://fruandren.se
Linnea säger:

Jag känner på mig att det kommer gå fint!

Allting som händer med kroppen är individuellt och man kan inte jämföra på något vis! Allt man går ner är bra! Sen finns det de som krymper direkt och sånna som det tar längre tid för, det gäller att inte snegla på andra!

Skickar massa energi, glädje och kärlek!

2011-12-02 | 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback