Söndag 13/11

Dagens Soundtrack
Glee Cast/Brittany - Run the world (girls)




Jag är glad.
Och det känns underbart, känner verkligen lyckan inom mig nu.
Jag har världens finaste vänner, finaste familjen och framför allt finaste Pojkvännen.
Och ja, allt är bara bra!


Bild jag tog nu när jag var hemma hos Mamma och Pappa i helgen.




Jag har nu börjat med flytdieten, eller jag började i måndags.
Har har sen dess gått ner ca 4 kg.
Och det gör mig ännu mer peppad till att fortsätta, det går bra det här!
Var inte alls lika jobbigt som jag hade trott.
Och har promenerat varje dag nu, ordentliga promenader så har varit duktig där med.
Det roliga är att jag verkligen vill gå ut och gå också, känner mig peppad till att motionera redan nu.

Är fortfarande nervös, lite rädd men mest förväntansfull när det gäller operationen.
Blir mer peppad när jag får höra så fina ord och stöttande ord från folk jag känner.
Gör det hela så mycket enklare.

Ja, jag är glad helt enkelt!



Who run the world? Girls (girls)
Who run the world? Girls (girls)

Some of them men think they freak this like we do
But no they don't
Make your cheque come at they neck
Disrespect us no they won't
Boy don't even try to touch this
Boy this beat is crazy

This is how they made me




Kommentarer
Therese G säger:

Det är bra Kajsa kämpa på! :) Va skönt att du mår mycket bättre också, :) Kramar!

2011-11-13 | 21:23:13
Borderline & Jag säger:

Gud vad längesedan jag kommentera din blogg..Vill tacka för att du skriver så bra inlägg. Jag finns också på bloglovin om du skulle vara intresserad så kan vi följa varandra bättre =) Kram

2011-11-28 | 12:59:10
Bloggadress: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback