Torsdag 13/1

Dagens soundtrack
Glee Cast/Kevin McHale - Dancing with myself




Va?
Bloggar jag idag igen!?
Jo, jag gör vist det.
Jag tycker ju det är kul egentligen, men vill inte skriva bara för att skriva.
Eller ja så.
Vill inte bara skriva "idag gjorde jag detta" sen är det slut.
Men ja.
Med jobbet nu, om jag lyckas sälja något, så kommer jag ju tjäna pengar.
Så då kommer jag äntligen kunna göra saker (efter hyran är betald).
Så nu blir det att spara pengar, så jag och Lars kan resa.
Först står en resa till London på tur, vi funderade på att åka dit över min födelsedag.
I början på maj alltså, kan nog vara fint där då i alla parker.
Jag har redan varit där förr, men inte Lars.
Så vi tyckte det kändes bra, jag vill se mer saker så.
Sedan har vi funderat på resa till Tunisien, men det får nog vänta.
Vill ju skaffa mig en ny kamera också.
Jag får sälja mycket helt enkelt, så om jag ringer er,
Köp även om ni inte vill ha!
Yep.

Här för ett tag sen funderade jag på att ta ur mina dreadlocks
men oj så glad jag är över att jag inte gjorde så.
Du blir bara snyggare för varje dag som går.
Långa börjar de bli också.
Nej finfina är de och jag tycker om dem.
Har dock funderat på om jag ska färga om dem.
Men jag vet ju att jag kommer färga tillbaka till rött igen
det är liksom jag.



Sen lite andra foton jag tog idag, i morse.




On the floor of Tokyo
Or down in London town to go, go
With the record selection
And the mirror's reflection
I'm dancing with myself

When there's no-one else in sight

In the crowded lonely night
Well I wait so long
For my love vibration
And I'm dancing with myself

Oh dancing with myself

Oh dancing with myself
Well there's nothing to lose
And there's nothing to prove
I'll be dancing with myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback