Tisdag 11/1

Dagens soundtrack
Björk - Human Behaviour





Jag är glad.
Å så glad!
Imorgon skall jag på jobbintervju, min första någonsin faktiskt.
Jag har tidigare haft turen att få jobb genom min far.
Men nu så är det på riktigt.
Det värsta är väll att jag får för mgi att jag redan har jobbet.
Himla dumt av mig.
Men jag kan inte hjälpa det, får försöka tagga ner lite.
Annars kommer jag bli så besviken.
Men äsch, vem lurar jag.
Jag kommer bli lika besviken vilket som om jag inte får jobbet.
Men allt märks.
Först ska jag försöka göra bra ifrån mig imorgon.
Slänga på smilet och den positiva attityden.
Jobbet är på ett callcenter i Karlstad.
"Vår affärsidé är att kunna erbjuda ett unikt affärskoncept där företag kan vända sig till oss
för att skräddarsy en helhetslösning inom försäljning, utbildning och rekrytering"

Så står det på hemsidan om dem och vad de gör.
Men ja det ska väll bli bra tror jag allt.
Nu kommer lite foton på Pettson som jag tog förut idag.


If you ever get close to a human
And human behaviour
Be ready, be ready to get confused

There's definitely, definitely, definitely no logic

To human behaviour
But yet so, yet so irresistible

And there's no map

and a compass
wouldn't help at all

They're terribly moody

And human behaviour
Then all of a sudden turn happy

But, oh, to get involved in the exchange

Of human emotions
Is ever so, ever so satisfying
Oh oh, and there's no map

Human behaviour, human

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback