Onsdag 19/1

Dagens soundtrack
Rufus Wainwright - Beautiful child





Ja, då har man börjat på nytt jobb då.
Ja, då har man sagt upp sig från jobbet då.
Eller, jag skickade mail eftersom jag inte fick svar när jag ringde.
Så får se vad de säger.
Men ja, telefonförsäljare var inget för mig.
Speciellt inte när man inte ens vet om man får lön.
Endast provision, nej tack.
Men har fått jobberbjudande som personlig assistent.
Så håller tummarna för att jag får det istället, passar mig så, så mycket bättre.
Vi får se vad som händer med mig.

Idag har varit en lugn och fin dag.
Min vän Ida kom hit, alltid lika kul att träffa henne och att få träffa folk överhuvudtaget.
Så det kändes bra att få tänka på annat för en stund.
Jag är glad att jag har Lars som stöttar mig ändå.
Som sa att det var helt okej att jag sade upp mig.
Jag menar, det handlar ändå om vår ekonomi, men han tyckte också det lät som ett skitjobb.

Men ja just, idag.
Ida var inte bara här för att vi skulle umgås lite, utan vi hade ett litet photoshoot med.
Så här kommer bilder från idag.



Fler foton på min bilddagbok.
http://HeyKwanongoma.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1295391601&id=482869189

 



When I am older than these small goddamned hills
And there's no reason for my mind to be still

Oh, how I'll feel like a beautiful child again

Such a beautiful child again
Such a beautiful child
Such a beautiful child again

When I have finally found my room filled with toys

Be banging on my crib excited by noise

Oh, how I'll feel

Oh, how I'll feel
Oh, how I'll feel like a beautiful child
Such a beautiful child again
Such a beautiful child
Such a beautiful child again

Kommentarer
Mimmiiiss säger:

fiint :)

2011-03-06 | 16:27:11
Bloggadress: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback