Onsdag 12/1

Dagens soundtrack
David Bowie - changes




Idag var det alltså jobbintervju.
Hela dagen började med att jag mådde illa.
Men jag antar att det bara var nerver.
11.15 skulle jag vara där, bussen var framme redan 10.00
så jag hade gott med tid på mig.
Vid halv gick jag in i huset där kontoret är, vågade inte riktigt gå in
på själva kontoret först.
Så satt bara i trapphuset och glodde en stund.
Men när klockan var kvart i så gick jag in, fick vänta ett tag där inne på intervjun.

Han ställde några få frågor och det kändes som om de hade kunna kvittat
frågade om intressen och varför jag ville just jobba med försäljning.
Sa något som lät bra och allt gick så bra.
Det jag tycker är lite synd är att det bara är provisionslön, men jag får kämpa!

Jag börjar på måndag, då ska jag få "provjobba"
Se på lite hur det funkar och sådär.
Ska bli spännande och ska bli kul att få göra något.

Bild på Lars öga som jag tog för ett bra tag sedan, men ny redigering.







I still don't know what I was waiting for
And my time was running wild
A million dead-end streets
Every time I thought I'd got it made
It seemed the taste was not so sweet
So I turned myself to face me
But I've never caught a glimpse
Of how the others must see the faker
I'm much too fast to take that test

Ch-ch-ch-ch-Changes
(Turn and face the strain)
Ch-ch-Changes
Don't want to be a richer man
Ch-ch-ch-ch-Changes
(Turn and face the strain)
Ch-ch-Changes
Just gonna have to be a different man
Time may change me
But I can't trace time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback