Lördag 29/1

Dagens soundtrack
Creedence Clearwater revival - Fortunate son



Igår fick jag några haters på mig.
efter det jag skrev om bjd, speciellt en tjej på bdb.
En tjej från Karlskoga faktiskt som jag t.om har träffat.
Men hon kände inte igen mig verkade det som, men jag har förändrats en del sen dess.
Det slutade med att hon sa att "Du är bara en sådan som knullar runt och super varje helg"
Intressant, mer än vad jag viste.
Men efter mycket om och men insåg hon att hon hade överreagerat.
Jag tycker inte de som håller på med bjd är dumma i huvudet eller så.
Tycker bara det är ett intressant fenomen.
Men men.

Nu längtar jag efter ett jobb
och jag längtar efter sommaren.
Lars och jag planerar, eller är väll mest jag som planerar,
en resa till Norge i sommar, en roadtrip så att säga.
Karlstad-Oslo-Bergen-Trondheim och hem igen.
Blir väll att vara där någon vecka, om vi hittar någon som kan ge katterna mat då och då.
Men finns kanske någon vänlig själ som kan ställa upp på det?
Vill mestadels åka dit för att fotografera alla vackra vyer där.
Men även för att få ha en liten semester bara Lars och jag.

Sålänge bjuder jag på några foton på vattendroppar från här om dagen.




Yeah!
Some folks are born silver spoon in hand
Lord, don't they help themselves, oh
But when the taxman comes to the door
Lord, the house looks like a rummage sale, yes

It ain't me, it ain't me, I ain't no millionaire's son, no

It ain't me, it ain't me; I ain't no fortunate one, no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback