Lördag 1/1

Dagens soundtrack
Just Jack - Stars in their eyes


Nytt år.
Jag tänker för mycket ibland.
Men jag tycker det ärr lite lustigt att det faktiskt blir nya år.
Man börjar om från början igen, men ändå så börjar man på nytt.
Nyårslöften, "detta kommer bli mitt år", nytt år nya möjligheter.
Jag tror att människan behöver nytt år.
Tror att de känner att de kan försöka ta tag i sina liv, ändra det de inte är nöjda med.
Födas lite på nytt varje år.
Fast hur ofta blir det som man vill?
Vi får se vad detta år kommer med, vem vet.
Jag hoppas på att jag får jobb och jag hoppas på en varm sommar.

Igår var jag bara hemma med Lars
Blev inget festande alltså.
Men hade mysigt, såg på film och myste på soffan.
Sedan till tolvslaget åkte vi och såg på fyrverkerier.
Vackert var det.
Och jag fotade dem, första gången jag fotade fyrverkerier.
Så här kommer ett gäng med bilder.

 






They'll be making sure you stay amused
They'll fill you up with drugs and booze
Maybe you'll make the evening news

And when you're tripping over your dreams

They'll keep you down by any means
and by the end of the night you'll be stifling your screams

Since you became a VIPerson

It's like your problems have all worsened
Your paranoia casts aspersions
On the truths you know

And they'll just put you in the spotlight

And hope that you'll do alright
Or maybe not

Now why do you wanna go and put starz in their eyes?

Why do you wanna go and put starz in their eyes?
So why do you wanna go and put starz in their eyes?
Now why do you wanna go and put starz in their eyes?
Starz in their eyes?

Kommentarer
linneagrahn säger:

Jag är verkligen ledsen om du ogillar reklam! Men jag vill tipsa om att jag nu har en dagens blogg tävling. Skillnaden mot andra är att jag läser igenom alla bloggar som är med och tävlar och sedan utser någon som jag fastnar extra för. På bloggen skriver jag sedan en motivering om bloggen och varför just jag gillar den.



Vill du vara med hittar du tävlingen här: http://linneagrahn.blogg.se/2011/january/bli-dagens-blogg.html#comment



Ha det så bra och förlåt än en gång om detta inte uppskattas!

2011-01-05 | 12:54:53
Bloggadress: http://linneagrahn.blogg.se/
OLIVIA [FOTOBLOGG] säger:

Jättefina bilder på raketerna. :D



Själv när jag skulle fota raketer så gick det inte så bra, mina bilder blev oskarpa, haha! ^^

2011-01-05 | 14:30:50
Bloggadress: http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-05 | 16:50:25
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback