Söndag 18/12

Dagens Soundtrack
Glee - Baby it's cold outside





Åh, mindre än en vecka kvar till jul och jag är riktigt peppad.
Ska bli skoj att komma hem en sväng, till Mamma och Pappa, sen även träffa syster.
Åker hem på tisdag och då blri det att träffa finaste tjejerna på stan en sväng.
Linnea, Ida och Amanda - var ett tag sen vi sågs alla fyra så, så det ska bli skoj som alltid.
Det är tre helt fantastiska tjejer som alltid kommer betyda galet mycket för mig, även om vi inte se så ofta.
Men det är sådana vänner som är riktiga, som finns där även om man inte alltid ses.



Imorgon blir det att ta bort agrafferna som det heter, som häftklamrar som håller ihop mina sår på magen.
Ska bli skönt att bli av med dem, man är lite stel just nu med de där.

Ja, jag vet inte om det var så mycket mer.
Bara helt enkelt ser fram emot julen i år, men lite synd att Lars ska fira jul hos sina föräldrar i år.
Men de måste ju få ha honom hos sig någon gång också.

Jag fotograferar nästan inget nu, är vädrets fel.
Kanske blir lite nu när jag ska hem i veckan dock, så kameran får följa med mig.




I really can't stay - But baby it's cold outside
I've got to go away - But baby it's cold outside
This evening has been - Been hoping that you'd drop in
So very nice - I'll hold your hands, they're just like ice
My mother will start to worry - Beautiful, what's your hurry?
My father will be pacing the floor - Listen to the fireplace roar
So really I'd better scurry - Beautiful, please don't hurry
Well maybe just a half a drink more - Put some records on while I pour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback