Torsdag 2/9

Dagens soundtrack
Crash test dummies - Afternoons and Cofeespoons






Idag har jag varit lite flitig.
Tycker jag.
Men flytten är inte så långt borta nu, vi kan få nya lägenheten redan nu i mitten på sept.
Men vi vet inte ännu, men om det blir så kan det vara bra att vara lite färdigpackad.
Så har lagt ner filmer/spel i en låda, har dock fler filmer som måste ner, vhs:er och så.
Sen vårat kryddskåp, som far fullt med gamla kryddor.
Där har jag rensat och sparat våra nya kryddor.
Och till sist så i mitt gamla rum hade jag taket fullt med The Ark-tidningsutklipp och plancher.
Så det har jag rensat och satt in i ett album, för ville inte slänga det.
Har lite mer ark grejer kvar dock, större plancher som jag inte vet vad jag ska göra med dem.

Åh så jag längtar till flytten.
Det ska bli så skönt, få vara bara jag och lars och få bli vuxna.
På riktigt.
Jag menar, jag kommer ju inte kunna bli barn igen
då kan jag likagärna bli vuxen. För ungdom är inte så kul längre.

här kommer bilder på albumet.
Är dock bara en bråkdel av allt som är i.






 

What is it that makes me just a little bit queasy?
There's a breeze that makes my breathing not so easy
I've had my lungs checked out with X rays
I've smelled the hospital hallways

Someday I'll have a disappearing hairline
Someday I'll wear pyjamas in the daytime

Times when the day is like a play by Sartre
When it seems a bookburning's in perfect order -
I gave the doctor my description
I tried to stick to my prescriptions


Kommentarer
josse säger:

ohh fint, nu fick jag en ide att härma dig lite fast med ett annat band c:

2010-09-11 | 22:36:47
Bloggadress: http://josefinealexsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback