Torsdag 23/9

Dagens soundtrack
Florence valentin - Upp på sociala, ner på systemet



Jag borde väll egentligen inte ens sitta här och skriva.
men jag måste få ta det lite lugnt, lugna ner mig.
Jag känner mig så stressad.
Är äntligen klar med tentan och den ska in imorgon.
Men ändå känner jag mig otroligt stressad.
På lördag ska vi flytta och det känns som om jag har hur mycket som helst kvar.
Sånt som egentligen borde ha tvättats och packas ner.
Men jag vet inte vart jag ska börja längre.
Önskar att Lars var ledig imorgon så skulle han kunna packa lite han med.
Men nej.
Jag får väll försöka fortsätta helt enkelt.
Måste gå ner och hämta tvätt också som skall hängas.
Måste piska mattan
Måste hänge ut gardiner på vädring, det får Lars göra imorgon.
Måste packa ner sånt som är i skafferiet som vi ska ha med.
Måste diska mer.
Måste... så mycket.
Funderar på at skita i att sova imorgon efter jobbet och bara ta tag i allt.
Måste ju även in till Karlstad imorgon för att lämna tenta.
Känns otroligt onödigt, åka in, lämna tenta och sen åka hem igen -.-
Men jag kan iaf åka med Lars in då han ska till jobbet.
Blir skönt när allt är klart.

Nej.
Ner och hämta tvätt nu.
Jag jobbade natten till idag och ska jobba inatt med sen.

Var ska du gå när klockan är fem
och alla med jobb går hem?
Jo, vi går upp på sociala
Sen går vi ner på systemet

Vart tar du vägen då

När dom sparkar på din dörr?
Jo vi går upp på sociala
och ner på systemet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback