Tisdag 21/9

Dagens soundtrack
4 non blondes - What's up





Vakna först klockan 05.00
Men "znoozade" till klockan 06.00
Då var det dags att gå upp, Lars var en ängel och körde in mig till stan
sedan en lång bussresa till skolan
För en timmes lektion
Sedan 1½ timmes bussresa hem igen.
Kändes sådär lagom onödigt.
Joda.
Hem och jag var galet trött
Så sov en timme på soffan.



Nu sitter jag här och väntar på att Lars skall komma hem.
Han är hemma i Ekshärad och hämtar sin nya bil, ska bli skoj att se hur den ser ut.
Den kommer ju inte vara lika fräsch som hans förra, men det är en bil.
Och det är vi i behov av nu när vi ska flytta.
Dock drar denna bilen betydligt mindre bensin, det är brabra.
Idag blir det plugga.
Måste verkligen ta och kolla på Secret Window, noggrant.
För att sedan jämföra den med Psycho, ska nog jämföra klipptekniken
eller ljudet/musiken, vet inte riktigt än.
Beror på hur mycket ljud/musik det faktiskt är i Secret Window.
Tenta som ska vara klar på fredag.
Jag hoppas det kommer att gå bra.
Men jag känner mig mer lugn nu än vad jag var förr.
Börjar bli klar med den uppgiften jag var mest nervös över så.
Det börjar dock bli mycket nu, tenta som jag ska fixa och vi har mer att packa här hemma
och en rejäl städning behövs.
Ska bli skönt på lördag, då sker flytten och tentan har jag lämnat in.

Twenty - five years and my life is still
Trying to get up that great big hill of hope
For a destination
And I realized quickly when I knew I should
That the world was made up of this brotherhood of man
For whatever that means

And so I cry sometimes
When I'm lying in bed
Just to get it all out
What's in my head

And I am feeling a little peculiar
And so I wake in the morning
And I step outside
And I take a deep breath and I get real high
And I scream at the top of my lungs
What's going on?

And I say, hey hey hey hey
I said hey, what's going on?

Kommentarer
Bella säger:

den låten e najs :)

2010-09-21 | 17:29:43
Bloggadress: http://isabellahz.blogg.se/
Matti säger:

Vill du ha en snygg meny ?



Kolla min blogg då !



Kolla in bloggen och rösta !



http://mathildashjarta.blogg.se

2010-09-22 | 14:47:39
Bloggadress: http://mathildashjarta.blogg.se/
Matti säger:

Nejj ?

Men den hade blivigt ännu snyggare med bilder istället !

2010-09-22 | 14:55:46
Bloggadress: http://mathildashjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback