Söndag 19/9

Dagens Soundtrack
Sondre Lerche - Stupid memory



Idag är det en stor dag
"International talk like a pirate day"
Måste erkänna att jag inte pratat som en priat idag än dock.
Det är ju dumt.
Och så var det ju valdag idag också.
Första gången för min del och en sak jag inte förstår är,
varför skäms folk över vad de röstar på?
Varför ska man ha bås?
Står man inte för vad man röstar på eller?
Jag själv orkade inte vänta på att ett sådant skulle bli ledigt
så jag tog mina tre lappar, stoppade ner i kuvert och så var det klart.
och jag lever fortfarande, var ingen som klankade ner på mig eller någonting.
Så varför ett sådant hyschande runt vad man röstar på?
Ska bli spännande att se vilka som "vinner" idag.
Men kommer nog inte kunna se valvakan då en annan ska upp tidigt imorgon
ska till skolan så.
Hade helst stannat hemma och pluggat dock, men ska iaf efter föreläsningen diskutera med Linn
om själva tentan, se om hon förstått mer än jag har gjort.

Nu kommer bilder på min plutt Sylvester
kommer sakna han när vi flyttar.






All alone in pink
All the carpets fade to grey
Amplifiers burst out the deal that I have made
What's there to say I cannot say by myself?

Thinking about writing it down seems pretentious

And helplessness may be the word they nail to my name
In a while

Stupid memory

Must you bring up these things?
Stupid memory
Can I forget all of that?
All of that crap

Kommentarer
vanessa säger:

så söt:)

2010-09-20 | 16:04:05
Bloggadress: http://vanessaklink.blogg.se/
JoJo säger:

Aww så gullig! Fin blogg :)

2010-09-20 | 16:23:00
Bloggadress: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback