Söndag 19/9 no.2

Är spänd över hur det skall gå i valet.
Jag trodde aldrig att jag skulle bry mig såhär mycket
som jag faktiskt gör i år.
Mycket är nog tack vare SD, för jag tycker det är galet.
Galet att ett sådant parti finns och galet att folk röstar på det.
Galet på ett dåligt sätt alltså.

Har pluggat nu lite på eftermiddagen
och saknat Lars som jobbar, men nu har han slutat.
Men kommer inte hem än på ett tag, då han får ta bussen hem.
Han krockade med sin bil i fredags.
Pappa ringde och sa att "Lars har krockat, så jag ska in till Karlstad ska du åka med?"
Och på en gång så började jag gråta, jag blev så rädd.
Men Pappa sa att Lars var okej, han var oskadd.
Lättande?
Ja.
Men fortfarande så orolig för honom.
Det var då jag kände hur mycket han faktiskt betyder för mig, han är mitt allt.
och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om det hände honom någonting.
men han klarade sig, inte bilen dock.
Så nu har han ingen bil men hans far ska kolla på en ny åt han idag.
Bara någon billig som funkar, så vi kan ta oss dit vi behöver.

Nu kommer fler bilder
För jag fotade lite till idag.


Kommentarer
Anonym säger:

Vad fina bilder du har.

2010-09-20 | 15:48:08
Bloggadress: http://carolineahrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback