Onsdag 22/9

Dagens soundtrack
The Black Crowes - She talks to angels




Det är bara onsdag.
Ja, bara onsdag!
2 dagar kvar tills tentan skall vara inne
och jag är nu klar med uppgift 2 på tentan, har dock första kvar.
Men jag började med 2:an för jag var mest nervös över den, så det känns skönt.
Pappa kom just upp och påminde mig om att jag ska jobba inatt också
bra, för det hade jag helt glömt.
Ska jobba imorgon natt med.
Så blir lite extra slant nästa månad, inte helt fel.

Idag blir det som sagt plugga, packa och sedan jobba.
Passade på att fota lite förut idag med.
Slänger upp alla bilderna.



She never mentions the word addiction
In certain company
Yes, she'll tell you she's an orphan
After you meet her family

She paints her eyes as black as night now,

Pulls those shades down tight
Yes, she gives a smile when the pain comes,
The pain gonna make everything alright

Says, she talks to angels,

They call her out by her name
Oh yeah, she talks to angels,
Says they call her out by her name

Kommentarer
Anonym säger:

Riktigt fina bilder, du är verkligen duktig!

2010-09-22 | 14:42:51
Bloggadress: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback