Onsdag 1/9

Dagens soundtrack
First aid kit - I met up with the king





Oj.
Så länge sedan, men idag kände jag för att skriva.
Då en främmande tjej skrev till mig och frågade om jag inte hade en blogg, för hon tyckte om den.
Hon brukade läsa den när jag väl skrev.
Så det fick mig att vilja börja igen.

Och det har månader sen sist.
Men jag vet inte varför, har bara glömt av det.
Mycket har hänt sen dess men jag kommer inte ta upp allt, blir för mycket.
Men det största är väll att jag nu studerar Filmvetenskap i Karlstad och att jag och Lars
Ska flytta till Karlstad/vålberg nu i September, någongång.
Och jag längtar.
Fotandet håller jag på med fortfarande så här kommer lite bilder jag tog igår
med min nya blixt, sb-600.








 

I met up with the king
He confessed his body was burning
I met up with the king
His body had begun to rot
And he said don't think less of me
I'm still the same man I used to be

But no one believed him

No one believed him

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback