Måndag 20/9

Dagens soundtrack
Editors - Smokers outside the hospital doors




4 år till med alliansen alltså
Ja.
Det får väll gå det med helt enkelt.
Jag hoppas verkligen att de inte fortsätter med så mycket privatiseringar
det som dock är bra är att de vill satsa mer på egenföretagare.
Vem vet, jag kanske öppnar en studio i framtiden.
Men SD!?
Det är ett skämt.
De fick t.om mer röster än Vänstern, vad tusan!
Igår tog jag bort en vän från facebook bara för att han röstat på SD
jag tål det verkligen inte.
Jag kan inte vara vän med rasister.
Och jo, jag tycker att de är rasister.
Men men, jag kan inget göra åt saken.
Man får stå ut.



Imorse när jag skulle upp på toa så var det översvämming i badrummet
vi trodde det var en mutter som behövde skruvas åt, så vi gjorde det.
Torkade på golvet och gick och lade oss igen.
Senare hör jag mormor skrika som en tok och då läcker dte tydligen igen.
Så mycket att det börjat droppa ner till hennes kök, genom taket alltså.
Då rann det mycket från toan, så det vi hade skruvat hade inte hjälp.
Det blev bara värre.
Så rörmockaren var här nyss och vi måste köpa en helt ny toa.
Får använda mormors toa sålänge.
Men kommer inte vara så länge, för vi får flytta i helgen.
Äntligen!
Ska bli otroligt skönt att få sitt eget.
Måste börja packa mer ordentligt också.
Sedan städa.
ordentligt.
Det är väll det som är tråkigast.
Men det är värt det!



Pull the blindfold down
So your eyes can’t see
Now run as fast as you can
Through this field of trees

Say goodbye to everyone
You have ever known
You are not gonna see them ever again

I can’t shake this feeling I’ve got
My dirty hands, have I been in the wars?
The saddest thing that I’d ever seen
Were smokers outside the hospital doors


Kommentarer
EVA säger:

frågestund i bloggen: http://evaduvet.blogg.se/2010/september/fragestund.html#comment



-ställ gärna en eller flera frågor <3

2010-09-20 | 15:52:24
Bloggadress: http://evaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback