Tisdag 12/10

Dagens sondtrack
Corinne bailey Rae - Put your records on





Jag klarade tentan!
Åh, så glad jag är och idag ska vi tack vare det
åka och hämta en katt, en liten kissebebis.
Mysgrej!
Saknar så himla mycket att ha en katt.

Tänkte även vara med i en lite tävling som  http://dannyjones.blogg.se/
har på sin blogg just nu, ett rosa tema så då tyckte jag att bilden jag tog här om dagen
passade finfint.
Yes.
Det var allt.







Three little birds, sat on my window.
And they told me I don't need to worry.
Summer came like cinnamon
So sweet,
Little girls double-dutch on the concrete.

Maybe sometimes, we've got it wrong, but it's alright

The more things seem to change, the more they stay the same
Oh, don't you hesitate
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback