Söndag 10/10

Dagens soundtrack
Suzanne vega - Luka




Satan.
Sidan hängde sig, så får skriva om allt igen.

Men ja, jag har varit dålig på att uppdatera igen.
Saker har hänt, men inget att skriva om riktigt.
Eller så.
Tentan är gjord, imorgon får jag reda på hur det gått.
Jag är nervös.
Väldigt nervös.
Vågar inte hoppas på något.
Det kändes som om jag skrev bra, men vem vet?

Inflyttningsfest på fredag.
Men just nu verkar det som om nästan ingen av mina vänner kommer.
Bara Moa som jag vet hitills.
Hon är bästaste!
Och snart kommer hon bli min granne, i månadsskiftet.
Lite overkligt känns det.
Men så otroligt skoj, är så glad över det.
Får hoppas på att fler kan komma, vi får se.
Men jag kommer nog ha kul ändå.

Nu kommer lite foton.

 





My name is Luka
I live on the second floor
I live upstairs from you
Yes I think you've seen me before

If you hear something late at night

Some kind of trouble. some kind of fight
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was
Just don't ask me what it was

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback