Tisdag 21/12

Dagens soundtrack
Paolo Nutini - pencil full of lead




Ni måste lyssna på mitt dagens soundtrack
så otroligt skön låt, älskarn!

Så snart jul då.
Allt har gått så fort, känns som om jag nyss flyttade hit.
Men vi har bott här i snart 3 månader.
Ja, jisses.
Inte mycket har hänt i mitt liv här dock, har varit ganska tråkigt.
Men helt okej ändå.
Är otroligt sugen på att resa, tunisien, skottland, Afrika.
Vart som helst, men Lars och jag har kollat på Tunisien resa.
Så vi får se, får jag ett jobb så ska vi allt försöka komma iväg efter nästa sommar.
Vet att vi har katterna, men finns säkert någon vänlig själv som kan se till dem.
typ Therese.

Idag är jag bara hemma och gör inget vettigt
eller tränade nyss med "kinect" till vårat xbox.
Jobbigare än man tror!
Men skoj är det.
Lars är hos sina föräldrar och hjälper till att köra möbler
hem till hans Mormor som hamnat på äldreboende.



På torsdag åker jag hem till Mor och Far
för att fira jul och Lars skall med dit och fira med oss.
Kommer bli mysigt, längtar en hel del till jul i år.
Vet inte varför, kanske blir så när man flyttat hemifrån.
Få komma hem och bara ha det trevligt och umgås med familjen.
Men ja.
Det ska bli mysigt med jul.



1, 2, 3, 4
I got a sheet for my bed,
And a pillow for my head
I got a pencil full of lead,
And some water for my throat
I've got buttons for my coat; and sails on my boat
So much more than I needed before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback