Torsdag 24/9

Dagens soundtrack
Antony and the johnsons - Kiss my name

Torsdag och min dag har bestått av
plugg, plugg och lite till plugg.
Sen funderingar på vad som hände geentligen när jag valde att söka
webb och multimedia... för... jag förstår verkligen ingenting.
Imorgon är det dags för första tentan och jag är lite bitter och tjurig.
Varför förstår jag inte mer av det för?
Jag hoppas att jag klarar mig dock, inte sugen på omtenta.



Efter tentan imorgon blir det dock att fara iväg till Hagfors, hem till Lars
Då ska vi se hans vän dennis band Strykjärn http://www.myspace.com/Strykjrn
Kanske inte min musiksmak, men de är helt okej ändå.
Vi stannar inte länge i Hagfors/ekshärad, på lördag far vi till Karlstad för att ha sittning.

Så det blir en full helg med saker.
Nu ska jag vara bitter inför imorgon.


Kiss my name, the curtains white
The turtle doves embroider light
As I lie, murdered in ground
The rain compacting sodden sound
Of songs I sang the years before
When it was time to rain
Upon the coal that I became

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback