Torsdag 22/10

Dagens soundtrack
Bon Iver - Skinny love


Har suttit och kollat runt på dessa stora bloggerskors bloggar.
Jag evt inte varför, det har bara blivit så.
Men det enda jag förundras över är, varför har de blivit så populära?
Jag menar... de skriver ju egentligen inte om någonting vettigt.
Småskryter om hur rika de är och vad häftiga de är.
Kollade en tjej, foki, som jag dock inte hört talas om innan föränn idag.
Hennes blogg var väl den som var vettigast, eller hon verkade mest vettig.

Men fortfarande, skriver om riktigt tråkiga saker egentligen.
Så nej, jag undrar vad det är som gör dem så otroligt stora.
Är det spännande att läsa om rikemansungar och deras dagar, då de gör läppförstoring och shit.
om jag inte minns fel har kisse också gjort bröstförstoring, är det inte lite början på 2000-talet att vara
blondt bombnedslag?
Se på alla dessa brudar som var så snygag förr som hade silikontuttar och grejer, de flesta av dem ha rju tagit ur sitt silikon.
Är det inte mer "inne" att vara naturlig?

Jag kanske bara inte förstår vitsen med sånt här och kanske är lite för.. tråkig eller något.
Men det är ointressanta bloggar.




Come on skinny love just last the year
Pour a little salt we were never here
My, my, my, my, my, my, my, my
Staring at the sink of blood and crushed veneer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback