Torsdag 15/10

Dagens soundtrack
The White stripes - I Just don't know what to do with myself


Ja.
Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.
Här pluggar jag webb och multimedia och tycker det är tråkigt.
Jag förstår inte vad vi gör och jag förstår inte varför vi gör det.
Det är ju verkligen inte min grej det här med data, iaf inte det som vi gör där.
Photoshop är min grej och andra sådanna saker.

Så, just nu vill jag sluta
men jag vet inte vad jag ska göra sedan, Socionom? teaterpedagog? Fotokurser?
Eller ska jag hamna i "Wikström träsket" att bli lärare?
(Alla på min pappas sida är lärare och har alltid varit lärare av något slag)
Att det ska vara så svårt att veta.

Suck.
Det är kallt och jag är deppig.




I just don't know what to do with myself
I don't know what to do with myself
movies only make me sad
parties make me feel as bad
cause I'm not with you
I just don't know what to do

like a summer rose
needs the sun and rain
I need your sweet love
to beat love away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback