Tisdag 20/10

Dagens soundtrack
Anthony and the Johnsons - Another World


Jag saknar att vara barn ibland, att inte behöva bry mig om utbildning
att bli vuxen och tänka på vuxna saker.
Efter mindre än en termin på webb opch multimedia känner jag mig redan lite förstörd.
Att en utbildning kunde vara så totalt fel.
Glad över att jag har min "Grupp 5", annars hade jag aldrig förstått vitsen med att gå dit om dagarna.

Men nu blir det inte länge till, till våren kommer jag få hålla på med det jag egntligen vill.
Fotografi.
Kommer läsa två fotkorser som moderskeppet.se håller i, vist det är kanske inte de största och mest avancerade fotokurserna. Men det är åtminstone fotografi.
Sen har jag även sökt en kurs på Karslatd universitet som heter Grafisk form och foto.
Jag hoppas det blir bättre så.
Nu är det snart tenta igen och jag vet inte riktigt om vad, eller jo RUP(?)
Ska bli. kul.






I need another place
Will there be peace
I need another world
This one's nearly gone
Still have to many dreams
Never seen the light
I need another world
A place where I can go
I'm gonna miss the sea
I'm gonna miss the snow
I'm gonna miss the bees
I miss the things that grow
I'm gonna miss the trees
I'm gonna miss the sun
I miss the animals
I'm gonna miss you all
I need another place
Will there be peace
I need another world
This one's nearly gone
I'm gonna miss the birds
Singing all there songs
I'm gonna miss the wind
Been kissing me so long
Another world

Kommentarer
Jeanette säger:

Den första bilden var super snygg :D

2010-01-03 | 22:08:18
Bloggadress: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback