Tisdag 6/10

Dagens soundtrack
The mo - Nostalgia Locomotive



Ännu en gång har jag varit dålig på att skriva i bloggen
jag önskade jag kunde uppdatera varje dag.
men jag vill inte skriva bara korta inlägg om dagen.
Tycker inte sådant är speciellt spännande.

Idag är det då den 6:e oktober och jag och Lars
har nu varit tillsammans i 21 månader, alltså 1 år och 9 månader.
Vi har bott tillsammans ordentligt sen mitten på augusti.
Det känns riktigt bra, men nu vill jag flytta in till Karlstad
till en egen lägenhet, fast med Lars såklart.
Är trött på att pendla till skolan och trött på att bo här.
Men det får bli till vårterminen förhoppningsvis.

Bild från i morse

Här förra veckan fick jag sms av min goda barndomsvän Johanna/Ojsen
där hon frågade om jag ville med till Sunny beach i maj 2010.
Impulsaktig som jag är tackade jag gladerligen ja, så nu blir det utomlands nästa år.
Får se hur party stället sunny beach är, om det är något för mig eller inte.
Men kameran kommer få följa med och jag ska fotografera så mycket som möjligt.
Har läne velat åka utomlands för att få fotografera litegrann.

Appråpå foto, så är jag nu fotograf för Karlstad studenttidning
och det är rätt så trevligt. Är inte den enda dock såklart.
Men känns kul att få göra något med de få fotokunskaper jag har.

Nu kanske inte detta var ett så spännande inlägg detta heller
men jag har nog inget intressant att säga.


Time, melting fast
In a room where the sun is burning dust from our past
It's a huge carnaval
In my chest
I didn't know anything,
A carpet floor boy
And the king of land
Where all the small things seems so very grand

I'm leaving tonight
Here comes the chuchu, come on
Steaming to you through the gone times
Nostalgia locomotive
It gives you a hell of a ride


Kommentarer
Anonym säger:

jävlar vad fin bild! bli fotograf!

2009-10-06 | 18:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback