Torsdag 12/11

Dagens soundtrack
The Ark - I aint too proud to bow


Sitter och ser på "Glee" på kanal 4:a
Deras nya tv-serie som började idag.
Som handlar om en kille som vill återuppta en skolas show och sånggrupp.
Som tyvärr har fått en tönt-stämpel på sig.

Undra om det är så i Amerika, att det är töntigt om man kan sjunga
och vill hålla på med shower på det sättet.
För i många amerikanska filmer/serier om high school, så är det bara töntarna/nördarna
som håller på med sådant.
Jag själv tycker bara det är otroligt roligt och man måste vara ganska modig för att hålla på med sådant.
Det är inte alla som vågar.
Kanske är därför det är mer "töntarna" som gör det, de har inget att skämmas för.
För folk tycker redan illa om dem.

Men tycker det är dumt att det skall få en sådan stämpel på sig.
Även om i serierna så slutar det oftast med att de coola också går mer och det inte är så fånigt längre.
Hmm.. ahh.
Jag vet inte, saknar att stå på scenen.
Jag saknar teatern så sjukt mycket.



Min Underbara älskling.




I am dangerous
'cause I'm ridiculous
and it seems to me
that I'm a threath to the
whole society
'cause I ain't got no dignity
so if you want respect from me
-well, have it for free
i'ts worth nothing to me
an in your eyes I see
it's something else you seek
-it's fear that you wanna see

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback