Onsdag 11/11

Dagens soundtrack
Feist - 1234


Ändrat lite på bloggen, ändrat färgerna och lite så.
Kul med lite nytt och jag satt mest och chansade när jag skulle göra om den
men se på tusan.
Det blev ju rätt bra efter en del pill.
Funderar på att skaffa mig en ny header.

Idag är det vinter igen
för det snöar.
Imorgon blir det nog höst, för snön brukar ju inte få stanna så länge.
tyvärr.
Men jag passade på att fota lite snö en snabbis.





One, two, three, four
Tell me that you love me more
Sleepless long nights
That is what my youth was for

Old teenage hopes are alive at your door
Left you with nothing but they want some more

Oh, you're changing your heart
Oh, You know who you are

Kommentarer
Anonym säger:

fett fina bilder tar du ! ='>



Vill du hjälpa mig med bloggdesign (a)

2009-11-11 | 23:08:34
Bloggadress: http://nelluun.blogg.se/
clara säger:

gillar den svartvita bilden väldigt mycket, skitfin :)

2009-11-12 | 00:11:04
moa säger:

åh, jag älskar verkligen den 3e och 5e bilden!

sjukt fina!

2009-11-14 | 15:39:00
Bloggadress: http://withorwithout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback