Tisdag 5/5

Dagens soundtrack
Björk - Crying



Nej
Jag an inte uppdatera ofta
men jag har egentligen inget behov av det
skriver bara när jag känner att jag behöver/vill skriva av mig
idag är en sådan dag

Igår fyllde jag 19 år
det var väl trevligt, firades i helgen
men fest i Lördags
och med familjen på söndagen

Igår fyllde jag
Igår fick jag reda på att vi skulle avliva Nisse idag
Sist klarade han sig och han blev pigg igen
men sen gick det utför igen, han var sjukligt mager
och hade inga muskler kvar nästan i bakbenen
så nu var det dags
men det känns inte lika jobbigt denna gång
för det har varit väntat
jag har förstått att vi snart måste ta bort honom.



Men jag har ju iallafall Sylvester kvar
men både jag och Mormor tycker att vi borde skaffa en till
en kamrat till Sylle.
Men mor och far håller inte med, men vi ska försöka övertala dem
Jag har alltid haft minst två katter samtidigt, så känns konstigt att bara ha en nu.
vi får hoppas.

Älskar dig Nisse
         född 91
avlivades 09

i travel
all around the city
go in and out of
locomotives
all alone

there's no-one here
and people everywhere

CRYING : 'cause i need you
CRYING : i can feel you
CRYING : 'cause i need you
CRYING : 'cause i care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback