Söndag 24/5

Dagens soundtrack
Ted gärdestad - För kärlekens skull


Kl. 04.00, ca.
Så vaknade jag och mådde illa, gick på toa
hände inget.
kl 07.30 vaknade jag igen och behövde kräkas.
Sedan satt jag inne på toan till klockan var 09.00
Och spydde och hade mig, ganska ofärsch och kanske onödig fakta.
Men ibland är man lite sån.

Men jag blev bättre tillslut när jag var tömd.
Så då lyckades jag sova lite och Lars var en ängel
och köpte cola och fil till mig.
Runt tolv gick jag upp och bara satt och gjorde inget vettigt.

Vid 17.30-18.00 kom Johanna och Marcus hit
För att vara med och planera Sommarens camping.
Tyvärr hade ingen mer möjlighet att komma.
Men jag vill åka nu, är så fruktansvärt sugen.
Blir ledsen bara för att vissa är lite negativa och sådanna saker.
Vill ju att folk ska med lix.
Menmen.
Jag kommer åka oavsett vad.

Här kommer några bilder från de senaste dagarna.



























Utanför fönstret slår våren ut.
Marken blir grön igen.
Allt som var dött, väcks till liv,
det kan också vi
Mm..
Så länge vi andas.
Ute till havs styr en fiskebåt.
Längs en fri horisont.
Den gungar så tryggt in mot hamn
som jag i din famn.
Mm..
Så länge vi älskar.

Det är för oss solen går opp.
Lyser som guld, för kärlekens skull
Solen går upp, så oskuldsfull
Lyser på oss för kärlekens skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback