Måndag 25/5

Dagens soundtrack
Kimya Dawson - Tire Swing



Idag blev det ingen skola för mig, tyvärr.
mådde fortfarande illa när jag vaknade.
Så det blev en dag hemma med att vara hundvakt och att fotografera.




Såg även på en killes bdb, där han hade ätt väldans nära macro
Så var tvungen att testa, efter jag frågat hur han hade gjort det.
man tog helt enkelt sitt kitobjektiv, satte kameran på manuell objektviet också.
Sedan tar man av objektivet, vänder på det och håller mot kamerahuset.
Så vips, har man ett supermacro objektiv.
Nu ska jag bara snart köpa en omändningsring, så man slipper stå och hålla i objektivet hela tiden.



Denna blomma är kanske, 1 cm i vanliga fall.





I took the Polaroid down in my room
I'm pretty sure you have a new girlfriend
it's not as if I don't like you
it just makes me sad whenever I see it
cuz I like to be gone most of the time
and you like to be home most of the time
if I stay in one place I lose my mind
I'm a pretty impossible lady to be with

Joey never met a bike that he didn't wanna ride
and I never met a Toby that I didn't like
Scotty liked all of the books that I recommended
even if he didn't I wouldn't be offended

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback