Onsdag 2/12

Dagens soundtrack
The Pogues - Fairytale of new york



I morse var det en kall och fin morgon, såhär början på december.
Jag är inte så förtjust i vintern egentligen, men om det nu denna årstid skall finnas.
Så vill jag att det skall vara som nu, frost och kallt.
Eller snö, mycket snö då.
Jag saknar mycket snö på julafton, men i år kanske?

Jag passade på att gå ut i morse och fotografera frosten
nu när den är här.
Dock är det något knas med min kamera, den vill inte fokusera helt korrekt.
Något som är otroligt irriterande, för jag har svårt för att fokusera själv.
Iaf när jag har glasögon, får skaffa mig linser.







It was christmas eve babe
In the drunk tank
An old man said to me: won't see another one
And then they sang a song
The rare old mountain dew
I turned my face away and dreamed about you
Got on a lucky one
Came in eighteen to one
I´ve got a feeling
This year´s for me and you
So happy christmas
I love you baby
I can see a better time
Where all our dreams come true.

Kommentarer
Amanda säger:

Jag kan inte ens fokusera när jag har glasögon på mig, det blir mycket chansning i det hela haha!

2009-12-02 | 17:14:10
Bloggadress: http://akraften.blogg.se/
Kajsa säger:

Svar Amanda:

Nej, det är jobbigt. Och det värsta är att utan glasögon ser jag absolut ingenting alls istället ^^

2009-12-02 | 19:09:25
Therese säger:

Det är snällt av dig men vi har kommit fram till att vi ska ha den hos mig. Dock vet vi inte riktigt hur vi gör med plats och så än och sen hur mamma och pappa vill ha det så vi ska fundera lite till.

2009-12-09 | 01:33:15
Bloggadress: http://staringmirror.blogg.se/
Therese säger:

Föresten så har pappa någonting på sin kamera så han kan ställa in skärpan efter hur han ser typ.. Alltså där han tittar in har han sin styrka på glasögonen.. Vet inte om du har så på din kamera eller om det inte funkar för dig, men tänkte det skadar väl aldrig att fråga :)

2009-12-09 | 01:35:08
Bloggadress: http://staringmirror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback