Söndag 16/8

Dagens soundtrack
Rufus Wainwright - I dont know what it is

 
Åldersnoja idag.
Jag vet inte om jag kommer in i Hällefors som jag sökt
Distanskurs i Digital foto, då jag nu har reservplats.
Så om jag inte kommer in där tycker mor och far att jag ska söka jobb
på Transcom.
Nej tack.
Sitta i växel och ha mig, jag vill göra något mer.. vettigt.



Varför måste man bli vuxen?
Börja göra saker, så man överlever i princip.
Jag vill förverkliag min dröm, att öppna egen fotostudio.
Det skulle vara så magiskt, men så tänker jag alltid undermedvetet
"Det går inte, är för mycket jobb. Finns så mycket du har velat göra, men hur har det gått va?"
Men pratar med min vän Kim, han är också fotointresserad och vi pratar om att öppna eget.
Och varför inte?
Det är int eomöjligt, man måste bara lägga ner energi på det om man verkligen vill.
Det finns ju andra som lyckas, varför skulle inte vi då lyckas?

Det skall gå.
Om det nu ska ta 10 år, så ska jag någon gång
Öppna min egen fotostudio och inte tänka på alla suckar och alla "Ahh jo.. lycka till"
Det skall gå!






So I knock on the door
Take a step that is new
Never been here before
Is there anyone else here too
In love with beauty
Playing all of the games
Who thinks three's company
Is there anyone else who wears slightly mysterious brusies
I don't know what it is

Take a lookin around
At friendly faces
All declaring a war on far off places
Is there anyone else who is through with complaining about what's
Done unto us

Kommentarer
Patrik säger:

Fina bilder :D

2009-09-13 | 14:25:16
Bloggadress: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback