Söndag 14/9

Dagens Soundtrack
Hoffmaestro & Chraa - Im not leaving now


Jag stör mig.
Stör mig på mig själv.
Idag skulle jag in till Örebro med Lars, för att säga hejdå till han innan han skulle hem.
Han hade två timmar då han skulle få vänta på tåget.
så då följde jag med in.
Men så var en vän till honom med också, som också bor i Linköping nu.
En kompis från hagfors...
Och jag blev besviken och tjurig.
För jag trodde att jag skulle få vara med Lars själv.
Jag är ett sånt ego, och jag blir irreterad på mig för att jag håller på sådär.
Han ville ju bara vara snäll mot sin kompis, därför var han med.
Han hade åkt med Lars från Hagfors, men Lars föräldrar.
Och jag blir off och bara allmänt jobbig.
Förlåt.



Sen stör jag mig lite mer på mig själv.
På bussen hem sen, satte sig en kille brevid mig.
Och jag kände hur jag gärna hade pratat med honom, och jag tror han tänkte samma sak.
För han satt och kollade ibland lite "diskret".
Men han verkade vara en trevlig prick.
Eller något sådant.
Men säger man något?
Nej, såklart inte.
För jag är fegfegfeg.
Vad skulle jag säga till han då?
Han kanske skulle få för sig att jag raggade på han, och det vill jag ju inte direkt.
Varför är man så himla... Svensk?
Man borde göra som man känner ibland och bara säga, Hej.

Girl I'm not leaving now
 I'm not gonna leave you baby til you satisfied
Girl I'm not leaving now
Woman what you need I'll provide
Everytime I see your face baby I get so weak in my knees
Everytime I lay my hands on you girl It's like I don't know how to speak
Ohh, what you do to me
Ooooh, pretty baby
Hear me when I say to you girl
I'm not leaving now
I'm not gonna leave you baby til you satisfied
No I'm not leaving now
Woman what you need I'll provide, I'll provide for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback