Onsdag 3/9

Dagens soundtrack
Weeping Willows - Blue and Alone


Jag hade en underbar dröm inatt.
Var på tåget på väg hem till Lars, kom till honom.
Och fick hålla om honom, vi bara satt där i varandras armar.
Jag gömde mitt huvud vid hans hals och jag var trygg.

Saknar honom så.
Nu börjar jag bli jobbig tjej, för jag börjar få för mig saker.
Att han har tröttnat på mig och sådant.
Blir så när det gått ett tag sen vi sågs.
Och jag hatar att jag blir sådan.
Men kan inte hjälpa det, tyvärr.


Idag då?
Skola, två lektioner.
Nutida konst och Engelska, på engelskan ska vi den 17:e hålla en kort presentation
om valfritt ämne.
Heter inte presentation va?
menmen, ska prata i tre minuter om vad vi vill.
Jag ska prata om drömmar och vad de har för betydelse, eller ja. Vad folk tror att de har för betydelse.
T.ex Freud.
Sådant är intressant tycker jag.

Efter skolan gick jag, Samuel och Therese på stan en sväng.
Gick in på nya Digital Inn, typ en Mac affär.
Och jag "impuls" köpte en Wacom bamboo fun ritplatta.
Har funderat på att köpa en sån ett tag, men har bara hittat på deras hemsida på internet.
Men så hade de just en sådan där.
så, jag köpte mig en för 1.049 kr.



Nu sitter jag här.
Fryser, saknar och känne rmig allmänt eländig.
Ge mig fredag nu!


I saw your face in a dream last night
A vision so bright and so clear
Though you were lost in the city lights
It felt as if you were here

In my dreams I hold you tight
I wish that I never let go
In my dreams I have no fright
'Cause I'm no longer alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback