Måndag 8/9

Dagens Soundtrack
Josh Groban - When you say you love me


Måndag, och helgen är nu över.
I fredags åkte vi till Ekshärad, hem till Lars föräldrar.
han hade inte varit hemma på över en månad, så det kändes ganska bra för han.
Och jag hade inte varit där sen i juli någon gång tror jag.
I lördags åkte vi in till oxhelga, filipstadsmarken med Persson och Modestou.
Det regnade och var kallt, men Lars var där och värmde mig.
Jag köpte Farväl falkenberg, kostade bara 39 kr.
Jag har aldrig sett den, men folk har sagt att den är bra.
Vi tröttnade på att gå runt och frysa, så vi åkte hem igen för att äta tårta.
Och sedan göra oss iordning för kvällen, åkte in till Hagfors och Värmullen.
En pizzeria/bar och träffade lite av Lars vänner, det var trevligt.
Och fördelen med att folk vill supa en full är att man bara behöver köpa en ska själv.
Resten köper andra.
Dock blev jag inte speciellt full, smått onykter bara.
Men gratis är gott.
Kvällen blev sent och de stängde och vi åkte hem.


SöndagSöndagSöndag!
>____<
Jobbig dag, med hejdå och tårar.
Lars skulle åka hem, och jag började grina redan hemma hos honom.
Men värre var det när han skulle med tåget.
Jag trodde att avsked skulle bli lättare ju längre man varit tillsammans.
Men där trodde jag ju helt fel, blir ju bara värre.
Men jag är kär och älska rhonom, så det är värt tårarna och saknaden.

Måndag då?
Sov över hemma hos Sis, vaknade och mådde illa.
Kul!
Magsjuk när det är den dagen jag längtat efter en hel vecka.
Vi skulle sminka sjuk och Trasig på KOMA.
Men jag blev bättre!
lagom så att jag hann in innan lektionen började.
Så jag fick vara med ändå.
Lite bilder från hur resultatet blev.



Like the sound of silence calling,
I hear your voice and suddenly I'm falling, lost in a dream.
Like the echoes of our souls are meeting,
You say those words and my heart stops beating. I wonder what it means.
What could it be that comes over me?
At times I can't move. At times I can hardly breath.
When you say you love me The world goes still,
so still inside and
When you say you love me For a moment,
there's no one else alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback