Torsdag 27/11

Dagens soundtrack
Fleet Foxes - Oliver James


Sista dagen i skolan denna veckan.
Och dagen började med Svenska och där fick vi skriva personliga brev
till jobbansökan.
Och jag hittade samtidigt ett jobb jag vill ha, Kurator på ett akutspyk i Örebro:
för ungdomar i åldern 13-19 år.
Men... det går ju inte direkt just nu.
Några av oss fick gå tidigare, för att två i klassen skulle redovisa om ett arbete.
Då skulle vi inte vara helklass och lyssna.
Klassråd och jag som ordförande.
Vet inte, bara blev så att jag fick vara det.
Klassen tyckte det, vet inte om jag tycker att jag passar som det då.
Finns ju en som inte verkar tycka det iaf.

Nutida konst, och redovisningar.
bland annat body art, ganska intressant.
och riktigt fräna body paint grejer.

Håltimma
och sedan, klockan fem började öppet hus på skolan.
då vi i KOMA gruppen skulle sminka hela kvällen.
Det var ganska kul, odck lite segt för att folk gick nästan aldrig där vi satt och sminkade.
och därför är vi lediga imorgon, för öppet hus.
Och då imorgon, åker jag till Karlstad med Linnea och Therese.
Sen kommer också Lars in dit, sedan åker vi två hem till honom igen.
mys.



Nu ska jag sova.
godnatt.


On the way to your brother's house in the valley, dear,
By the river bridge a cradle floating beside me.
In the whitest water on the banks against the stone
You will lift his body from the shore and bring him home

Oliver James washed in the rain no longer
Oliver James washed in the rain no longer


Kommentarer
Linnéa säger:

Hjälp! det var en rolig kväll!

2008-12-25 | 00:11:19
Bloggadress: http://elevenlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback