Tisdag 25/11

Dagens soundtrack
Fleet foxes - White winter hymnal


Jag har inte skrivit här sen...
I september.
Jag vet inte, jag trodde blogg kunde vara min grej.
Men, kanske har jag fel. Jag vet faktiskt inte.
Det var Samuel som fick mig att skriva nu, då han tyckte att det var på tiden.
Han har förmodligen rätt, kanske.
Men... jag har väll inte haft något att säga, jag vill ju också ha en intressant blogg.
Som Mys blondinbella... nej.
Inte som henne, hon är konstig. Blir utbränd bara för att hon bloggar.
Och folk klagar på folk som t.ex. spelar mycket, men de blir ju inte utbrända pg.a det.
Fast jag ska kanske inte yttra mig så mycket, hara bara läst hennes blogg nån enstaka gång.
Jaja.

Så.
Tisdag idag och skola.
kopierat/framkallat massa bilder på Foto A Kursen.
bl.a. bilder på Linnéa J.
Är dock ganska trött på det nu, gjort det sen efter sommarlovet i princip.
men efter jul ska vi börja med digitalfoto och photoshop.



Igår var det en månad kvar till julafton och det ska bli mysigt.
Fast vet inte, ser inte fram emot jul lika mycket längre. Känns så som en rutin.
Fast i år ska vi vara rebeller och vara nere i mor och fars stuga.
Annars har vi alltid varit uppe i huset.
Sen ska kanske Lars också vara med.

Jaha.
Jag vet inte vad mer.
skoltrött och vill ha lov nu.


I was following the pack
all swallowed in their coats
with scarves of red tied ’round their throats
to keep their little heads
from fallin’ in the snow
And I turned ’round and there you go
And, Michael, you would fall
and turn the white snow red as strawberries
in the summertime..

Kommentarer
samuel säger:

party med blogg^^

och du ska vara glad att du inte har något gemensamt med blondinbella

2008-11-26 | 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback