Söndag 30/11

Dagens soundtrack
The ark - Siamese Centerfold


Idag åkte jag hem efter en mysig helg hos Lars.
vi har mest gjort.. ingenting.
Var hos Modestou i lördags kväll och umgicks lite.

sen idag tre ½ timmes bussresa.
Och, massa människor på bussen.
Jag kände mig kort när jag skulle kliva på.
var två par som också skulle på.
två killar och två tjejer, kanske två-tre år yngre än mig.
Och de var betydligt längre än mig alla fyra.
det var rätt deppigt egentligen.
eller, jo lite deppigt var det nog.
Jag har inte riktigt tänkt på dte förr, tycker inte att 1.63 är så kort.
Jag har kanske fel.
Sen då.
Åkte mer buss och sätet snett brevid mig, satt karlsson på taket.
Lik var han iaf.

Men nu hemma igen.
och kollar på Erik och mackan.
Skola imorgon.


In my dreams I have seen
tales beyond the extreme,
in the land of the obscene
some find shelter.
God gave back his sanity clause
- get your friend a dress with claws
and holes to show the flaws
- Oh, he's writing another lovesong.
Pardon me, I don't wanna see,
siamese centerfold's buzzing me.
Oh no, I don’t wanna know
no siamese freakshow, no.

Kommentarer
Zandra säger:

ameh :O jag är 160, tycker det är en perfekt längd :)

2008-11-30 | 21:38:06
Karro säger:

jag TITTADE på karlsson på taket igår. :o haha

2008-12-01 | 11:11:06
Bloggadress: http://explosionimitthuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback